torsdag 22. april 2010

Rotting




2 kommentarer:

  1. Rottingmøbler er veldig fint. Vi kjøpte vår rottingsofa hos Rocka.no. De holder til i Norge. Sjekk det ut!

    SvarSlett
  2. Hei, først av alt vil jeg gratulere deg med overstått dag, er sikker på at du hadde det flott.

    Jeg har hatt rottingmøbler av plast nå i 5 år. Møblene har stått ute hele tiden, sommer som vinter og er like flotte den dag i dag. Derfor er jeg veldig glad i møblene, det eneste jeg gjør er å vaske over de når vi tar de i bruk til våre. Takke meg til å ha slike møbler, for jeg har også en gruppe med spisebord og stoler til i malt tre. Hvert år bruker jeg flere dager av ferien min til flikking og maling. Ønsket er en spisegruppe i rotting møbler også. Men det for vi ta når jeg med godt hjerte kan si at de hvite tremøblene mine er klar for utskifting. Ønskre deg en flott dag videre. Hilsen Lilli

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails